SPCMiP - jesteśmy od 1999 roku.

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
SPCMiP - jesteśmy od 1999 roku.

Podsumowanie Targów Obsługi Serwisowej Pojazdów i Technki Warsztatowej MeCaTech

Drukuj PDF

Pierwsza edycja Targów Obsługi Serwisowej Pojazdów i Techniki Warsztatowej MeCaTech już za nami. Targi, które odbyły się w miniony weekend (19-20 października) sprawiły, iż na te dwa dni wrocławska Hala Orbita zamieniła się w prawdziwe forum mechaniczne. zdj

Na targach spotkali się przedstawiciele branży motoryzacyjnej. Właściciele oraz pracownicy: warsztatów samochodowych, wulkanizacyjnych, blacharskich, lakierniczych, stacji kontroli pojazdów, myjni, klubów tuningowych oraz producenci, dealerzy i indywidualni sprzedawcy pojazdów. Nie zabrakło również przedstawicieli organizacji motoryzacyjnych.

Na stoiskach wystawców można było zapoznać się z najnowszymi technologiami z zakresu: narzędzi warsztatowych, oprogramowania, urządzeń wulkanizacyjnych, opon, felg, środków smarnych, części zamiennych, urządzeń do obsługi klimatyzacji. Wystawcy zaprezentowali ponadto nowoczesną i komfortową odzież warsztatową oraz kosmetyki samochodowe.zdj

Ciekawie i precyzyjnie przygotowane stoiska, to jednak nie wszystko, co czekało na gości. Targom MeCaTech towarzyszył, bowiem interesujący i zaskakujący program towarzyszący. Pierwszego dnia targów, każdy z uczestników tego jedynego na Dolnym Śląsku wydarzenia, mógł wziąć udział w bezpłatnych seminariach learnShops?. Dzięki starannie dobranym tematom (od innowacyjnych technologii w przemyśle motoryzacyjnym, nowości w klimatyzacjach samochodowych poprzez nowoczesne technologie naprawy profili zamkniętych karoserii, czy sposoby zwiększenia efektywności stanowisk do pomiaru geometrii ustawienia kół) prezentacje cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Główną atrakcją pierwszej edycji targów MeCaTech były Ogólnopolskiezdj Mistrzostwa Mechaników organizowane przez grupę V8 Team. W sportowej rywalizacji zmierzyło się 20 najlepszych mechaników z kraju i uwaga, wśród nich jedna kobieta, która swą wiedzą zawstydziłaby niejednego doświadczonego pracownika warsztatu. Droga do finału nie była prosta. Uczestnicy musieli wykazać się sprytem i siłą drzemiącą w mięśniach. W końcu odkręcenie i zakręcenie koła, to nie taka prosta sprawa. Po zaciętej rywalizacji nadeszła pora na ogłoszenie zwycięzców. Jury przyznało trzy pierwsze miejsca panom, ale nie zapomniało również o wspomnianej pani Agnieszce, której przyznano wyróżnienie w konkursie.

Targi odbyły się w przyjemnej atmosferze. Piękna, słoneczna pogoda wprawiła wszystkich w dobry nastrój, co jeszcze bardziej potęgowało chęć wspólnej zabawy.zdj

Targi MeCaTech, to  przede wszystkim wydarzenie podczas, którego można spędzić przyjemnie czas wśród znajomych z branży, ale również nawiązać cenne kontakty, które z pewnością zaowocują w przyszłości. To również doskonała okazja do znalezienia nowej grupy odbiorców i poznania przedsiębiorców z branży motoryzacyjnej.

Kolejna edycja już za rok. Dokładny termin poznają Państwo już wkrótce, chodź już dziś organizatorzy zapewniają, iż mają nowe, ciekawe pomysły na kolejną edycję targów.

GALERIA ZDJĘĆ

FILM - RELACJA Z TARGÓW I OGÓLNOPOLSKICH MISTRZOSTW MECHANIKÓW

Kontakt z biurem organizatora:

Małgorzata Trzebuniak
easyFairs Poland Sp. z o.o.
Al.
Pokoju 82, 31-564 Kraków
Tel: +48 12 651 95 29
Fax: +48 12 651 95 22
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Służba celna w służbie biznesu

Drukuj PDF

Zaproszenie na konferencję ?Służba celna w służbie biznesu? w dniu 18 maja 2012 r.

Przewodniczący Rady Konsultacyjnej Służby Celnej  prof. dr hab. Wiesław Czyżowicz oraz Szef Służby Celnej Jacek Kapica zapraszają przedsiębiorców do wzięcia udziału w konferencji ?Służba Celna w służbie biznesu?, organizowaną wspólnie przez Radę Konsultacyjną Służby Celnej oraz Służbę Celną. Konferencja odbędzie się w dniu 18 maja br. w Wyższej Szkole Cła i Logistyki w Warszawie, ul. Jagiellońska 82. Rejestracja uczestników rozpocznie się o godz. 9.00.

W programie konferencji przewidziano m.in. omówienie aktualnych i projektowanych ułatwień i uproszczeń dla podmiotów gospodarczych. Proponujemy także możliwość bezpośrednich konsultacji z ekspertami. W formule konferencji przewidujemy bowiem ok. dwugodzinne dyżury ekspertów z dziedziny prawa celnego i podatkowego. W załączeniu szczegółowy program.

Osoby zainteresowane udziałem w Konferencji proszone są o przesyłanie zgłoszeń na załączonym formularzu do dnia 9 maja br. na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub numer faksu (22) 826 82 31. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc decyduje kolejność zgłoszeń. Udział w konferencji jest bezpłatny.

W kwestionariuszu zgłoszenia na konferencję mogą Państwo zaproponować zagadnienia lub problemy, jakie powinny zostać poruszone w trakcie konferencji. Propozycje zagadnień można także przesyłać na adres poczty elektronicznej Rady Konsultacyjnej Służby Celnej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z sekretarzem konferencji:

Wojciech Januszko (22) 630 97 12, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Arkadiusz Lubiak (22) 630 98 21, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Dane kontaktowe

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Przewodniczący Rady Konsultacyjnej Służby Celnej

Prof. dr hab. Wiesław Czyżowicz

Tel. kom. +48 605 428 589

Adres e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Konkurs Programu INNOTECH

Drukuj PDF

Dyrektor Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ogłasza II Konkurs Programu INNOTECH

19-03-2012

Program skierowany jest do podmiotów podejmujących działania badawcze i prace przygotowawcze do wdrożenia, ukierunkowane na opracowanie i wdrożenie innowacyjnych technologii, produktów lub usług, służących podniesieniu konkurencyjności polskiej gospodarki.

Program INNOTECH jest programem wsparcia sektora nauki i sektora przedsiębiorstw w zakresie realizacji innowacyjnych przedsięwzięć z różnych dziedzin nauki i branż przemysłu, ze szczególnym    wskazaniem na obszar wysokich technologii.

Warunkiem koniecznym udziału w Programie jest, aby podmioty wnioskujące o środki finansowe na realizację projektów podejmowały działania badawcze, obejmujące badania przemysłowe i prace rozwojowe,  oraz prace przygotowawcze do wdrożenia, ukierunkowane na opracowanie i wprowadzenie innowacyjnych technologii, produktów lub usług, służących podniesieniu konkurencyjności polskiej gospodarki.

Program podzielony jest na dwie ścieżki: In-Tech i Hi-Tech. Ścieżka programowa In-Tech skierowana jest do konsorcjów i centrów naukowo-przemysłowych oraz przedsiębiorców. W ramach ścieżki Hi-Tech aplikować mogą innowacyjne przedsiębiorstwa z sektora MŚP, działające w obszarze wysokich technologii.

Celem Programu INNOTECH jest:

  • Zwiększenie liczby innowacji technologicznych,
  • Zwiększenie wydatków przedsiębiorstw na badania naukowe i prace rozwojowe,
  • Wzmocnienie współpracy przedsiębiorstw z jednostkaimi badawczymi sektora publicznego.

Program INNOTECH ma przyczynić się do zwiększenia udziału produktów wysokich technologii w strukturze przychodów przedsiębiorstw uczestniczących w Programie, co przełoży się na stworzenie podstaw, szybszego niż obecnie, wzrostu udziału produktów wysokich technologii w PKB polskiej gospodarki.

Nabór wniosków, w elektronicznym generatorze wniosków OSF, możliwy będzie w dniach od 02 kwietnia 2012 do 02 maja 2012 roku, pod adresem https://osf.opi.org.pl.

W sprawach związanych z funkcjonowaniem systemu OSF (rejestrowania i obsługi wniosków składanych w formie elektronicznej) uprzejmie prosimy o kontakt z Ośrodkiem Przetwarzania Informacji w Warszawie tel.:  +48 22 35 17 101 lub +48 22  35 17 104.

Wszelkie pytania lub wątpliwości prosimy kierować na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

 


Strona 44 z 46